29 Mayıs 2014 Perşembe

Toni&Guy Glamour Spritz and Shine Liquid Mousse

Toni&Guy Işıltı Verici Şekillendirici Köpük

Herkese Merhaba! :)

Yine sizlere çokk memnun kaldığım sürekli kullandığım bir saç köpüğünden bahsedeceğim.

Saçlarım sık dalgalı diyebileceğim bir formda ve bu saç köpükleri hayat kurtarıcı diyebilirim. Bundan önce Down Under'in Narlı saç köpüğünü kullanıyordum ondan da çok memnundum ama farklı bir ürün denemek adına bunu aldım. Görğünüz üzere 222 ml'lik baya bereketli bir ürün. Uzun zamandır kullanıyorum ancak yarısına gelebildim. 

Ürünü iyice çalkalayıp ters çeviriyorsunuz ve avucunuza minik bir miktar sıkıyorsunuz. Likit köpük şeklinde olduğundan ilk önce sıvı olarak geliyor ama hemen sıktığınız miktarın 4-5 katı hacimle köpüğe dönüşüyor. Bu yüzden sıkarken miktarını iyi ayarlamanızda fayda var.

Saçı ağırlaştırmadan enfes bir şekilde dalgalar veriyor ve elektriklenme yapmıyor ancak ertesi güne biraz bozulmuş saçlar kalıyor haliyle. Ben saçlarımı yıkayıp iyice havluyla suyunu aldıktan sonra nemli saçıma uyguluyorum. Ve vigoyla kurutuyorum. Sonuç; mükkemmel bukleler :) Saçımın yapısından dolayı vigo ve köpükle çok doğal ve hacimli dalgalarım oluyor. Fiyatı 36tl gibiydi sanırım. Ama mağazalardaki indirimlerle daha düşük fiyata sahip olabilirsiniz. Ben Lila kutu'dan indirim kuponum vardı oradan almıştım 20 küsur liraya :)
  Teşekkür ederim ilginiz için, sevgiyle kalın. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate