12 Mayıs 2014 Pazartesi

the Balm Down Boy Allık

Blogumu bugün açtığım için hevesli bir şekilde peşpeşe post koyuyorumm:) En bi sevdiğim allığım olan the Balm Down Boy karşınızda!

Ürün bu şekilde müthiş tatlı dizayna sahip bir pakette ki zaten çoğumuzun aklını bu pin-up tasarımıyla çeliyor değil mi? Dışta koruyucu karton kutusu var içinde de mıknatıslı aynalı kartondan bir allık karşımıza çıkıyor.


Gelelim renk ve pigmentasyonuna... Renk olarak soğuk pembe diyebiliriz. İçinde minik çok ince pırıltılar var ama genel olarak mat bir yapıya sahip. Fırçayla alırken biraz tozutsa da bu kesinlikle bir eksi değil.  Çünkü ciltle bütünleşmesi çok iyi olan bir ürün. Kesinlikle kalıcı tazelememe gerek kalmadan sabahtan akşama kadar kalıcığını koruyor. Rengini hemen veren bir ürün o yüzden dikkatlı almak lazım. 
Elimde duruşu da şu şekilde.


Görüldüğü gibi flashlı ışıkta minik pırıltılı ama hiç mi hiç rahatsız edici değil. Hatta yok denecek kadar az. 
Ben bu allığımı çoğu makyajıma yakıştırıyorum ve çok doğal bir görünümü var. Mat soğuk pembe bir allık arayışındaysanız şiddetle tavsiye ederim. Öpücükler :-*

Tişikkirlir Sipirmin^^

4 yorum:

  1. Down boy un rengine bayılıyorum, çok tatlı bir pembe :) Bu aradaa ilk izleyicinimmm :)) Hayırlı olsun blogun :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de çok severek kullanıyorum. Teşekkür ederim tatlım ilgin için, ay çok mutlu oldumm, sevgiler :-* :)

    YanıtlaSil
  3. bende bu markanın hot mamasına bayılıyorummmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hot mamayı da almayı düşünüyorum ya özellikle yaz aylarında çok uygun bir allık olacağı kanısındayım :) Teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil

Translate