29 Mayıs 2014 Perşembe

The Balm Tİme Balm Concealer

The Balm Time Balm Concealer - Lighter Than Light

Herkese Merhaba! :)

Sizlere yeni aldığım ve kullanmaktan memnun olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum. The Balm'ı bilmeyen yoktur zaten artık. Kalitesi ve temiz içeriği ortada olan bir ürün :) Concealer'ı da gayet güzel.






Ürün minik bir kavanozun içerisinde. Ama minik olduğuna bakmayın çok bereketli bir kapatıcı. Bendeki en açık rengi. Göz altlarıma ve küçük izlerime sivilcelerime uyguluyorum. Kapatıcılığı ortadan yüksek eviyeye doğru. Ama göz altları için aydınlık vermesini pek beklemeyin. Çünkü kapatıcı özellikte bir ürün. Ürünün arkasında gece de kullanılabileceği yazyor ama ben makyajla yatmadığım için ve geceleri sadece nemlendirici bana yettiği için o şekilde kullanmadım. :) İçerisinden minik bir uygulama süngeri çıkıyor ben arada sırada onu da kullanıyorum ama genelde parmaklarımla uyguluyorum .



Duruşu da bu şekilde gördüğünüz gibi elimdeki koyu renk damarları kapattı. Yani kısaca benim çok sevdiğim bir ürün oldu. Zaten The Balm ürünlerine bayılıyorum :)
Fiyatı da indirimden 13 tl'ye gelmişti bana :)



Sizler hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Bu ürünü kullandıysanız sizin görüşünüz nedir? Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum :)Sevgiyle kalın. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate