29 Mayıs 2014 Perşembe

Maybelline Affinitone Waterproof Powder

Maybelline Affinitone Waterproof Powder- 30 SAND

Merhabalarr :)

Yeni aldığım bu pudrayı sizlere gösterme zamanım geldi diye düşünüyorum. Çok uzatmadan hemen incelemeye geçelim.
  

                                                   




Güzel bir pudra arayışındaydım ve Watsons'daki anneler günü indiriminden %40 indirimle 16 tl gibi komik bir fiyata bu ürüne sahip oldum. Pudra özellikle yaz ayları için biçilmiş kaftan. Çünkü terleme ile bazen cilt  makyajı kusabiliyor. Özellikle ben çok fazla terlediğim için waterproof olan bu ürünü tercih ettim ve gayet de memnunum. Kapatıcılığı çok yüksek değil ama ben de zaten cildimde ağır duran bir pudra istemiyordum. Çünkü CC krem üzerine pudra uyguluyorum. Yarı-transparan özellikli bir pudra işimi fazlasıyla gördü. Bendeki rengi 30 Sand. Biraz bronzlaştığım için yarım ton koyu aldım pudrayı. Ayrıca çok hafif, sürüp sümediğiniz belli bile olmuyor ama matlık sağlıyor. Kısacası ben çok memnun kaldım, uygun fiyatlı bir pudra arıyorsanız bir göz atın derim. :)

Bu flashlı görüntüsü:





Bu da flashsız gün ışığında:

Bu da elimin üzerindeki duruşu. Bilerek biraz fazla sürdüm çünkü dediğim gibi yarı transparan bir ürün görmeniz kolay olsun diye bu şekilde swatch'ladım:



Sizin kullandığınız ürünler neler, benimle paylaşın :) Sevgiyle kalın. ^^
           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate