29 Mayıs 2014 Perşembe

Dirty Works Pore-Fect Face Scrub ve Rose&Glow Moisture Mask

Dirty Works Pore-Fect Face Scrub ve Rose&Glow Moisture Mask
 
Merhaba Kızlar :)
Size tatlış mı tatlış paketleri olan ve temiz içeriğiyle gönüllere taht kurmuş bu iki ürünü tanıtmak istiyorum.
İlk olarak Face Scrub'tan başlayalım.
Dirty Works Pore-fect Face Scrub'ı Anneler günü Gratis İndirimden almıştım.(şuradan bakabilirsiniz) Kullandım ve deneyimlerimi paylaşmak istedim. Ürün peeling amaçlı , düzenli kullanımda yüzdeki ton farklılıklarını iyileştirdiğini aydınlık görünüm verdiğini vaad ediyor. İçindeki minik granüller de cildinizi tahriş etmeden derinlemesine temizliyor. Ayrıca şunu belirtmeliyim ki çok yoğun bir mentol var içinde yüzünüze uygular uygulamaz hemen etkisini gösteriyor ve çok az bir yanma yapıyor ama ferah bir his bırakıyor. Yüzünüzden temizlerken ılık suyla temizlemenizi öneririm çünkü soğuk suyla yıkadığınızda mentol içerdiği için iğne batması şeklinde yanma yapabilir, tecrubeyle sabit. :) 
Ürünü hafta 1 yada 2 kere kullanmanız önerilmiş. Ben de bu şekilde kullandım ve etkisini gördüm ayrıca indirimden yakalrsanız 8-9 tl gibi bir fiyatı var. Uygun fiyatlı bir peeling kremini arayışındaysanız bu tatlış ürüne bir şans tanıyabilirsiniz. :) 


 Diğer bir ürün ise Dirty Works Rose & Glow Moisture Mask 


Yine içeriği temiz olan bir maske. Çok yoğun bir gül kokusu var ve maske krem kıvamında. Yüzünüze kalın bir tabaka halinde uygulayıp 10-15 dakika bekletiyorsunuz. Aynı şekilde haftada 1-2 kere kullanmanız önerilmiş. Yoğun nemlendirme vaadediyor ve bunu gerçekten sağlıyor. Yıkadıktan sonra temiz, duru ve yumuşacık bir cilt bırakıyor. Benim cildim kurudan normale dönük bir cilt tipi olduğundan bazen üzerine telrar nemlendirici uygulamam gerekiyor ama normal ciltlere çok daha etkili olacağı kanaatindeyim. Bu arada ben peelingden sonra maskeyi uyguladım ve gözeneklerim çok açık olduğu için yüzümün hassas bölgeleri olan burun kenarları gibi bölgelerde hafif yanma yaptı ama 1-2 dakika sonra geçti. Ben çok sorun etmedim çünkü ürün gayet başarılı. Bunu da Gratis'lerden indirimde 9 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürlerimi sunar, esenlikler dilerim efenim :) Sevgiyle kalın. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate