31 Mayıs 2014 Cumartesi

BALMİ coconut Lip stick

Watson's- Balmi Coconut
             Watson's'larda kapış kapış satılan bu minik lip balm'larından ben de bir tane denemek istedim. Beyaz paketli olan hindistan cevizli , bunların ayrıca çilekli, naneli, frambuazlı olanları da var. 
             İçerisinde spf 15 var bu da avrupa standartlarında korumaymış Sitesinde böyle yazıyor. :) Yapısı yoğun, renksiz ve hafif kokulu. Sürüldüğünde yoğun bir tabaka bırakıyor. Ve gerçekten nemlendirmesi çok güzel. Özellikle kuru dudaklar için denemenizi öneririm. Ayrıca gece yatmadan dudaklarına sürüp sabah kalktığınızda hala dudağınızda olduğunu göreceksiniz. Yani yoğun bir nemlendirmesi var.
 Paketi minicik, kenarında anahtarlığa asılacak bir askısı bulunuyor. Çantaya at çık modunda bir ürün. 
Fiyatına gelirsek Watson's mağazalarında 9,90 tl gibi bir fiyatı vardı. Bulduğunuzda hemen almanızı öneririm zira kapış kapış satılan bir ürün. :) 
 İngiliz üretimli  olan EOS lip balmları kullanmadım ama kullanan arkadaşlar Balmi'nin Eos dupe(muadili) olduğunu söylemiş. Uygun fiyatlı yüksek nemlendirici özellikli bir ürün arıyorsanız bir bakın derim :)
Sevgiyle kalın^^ 


2 yorum:

  1. bende bu ürünü çok gördüm ama cesaret edip alamadım , ama yazıdan sonra bir şans vermeye kakar verdim .

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu bana o zaman :) Bence sadece tasarımı için bile alınılası bir ürün bu. Teşekkür ederim ilgine tatlım :-*

    YanıtlaSil

Translate