29 Mayıs 2014 Perşembe

Diadermine Yatıştırıcı Tonik

Herkese Merhaba! :)
Kuru ve hassas ciltler için üretilmiş olan bu toniği çok severek kullandım ve bitirdim. :( :)

 Fiyatını çok net hatırlamasam da indirimden 10 tl gibi bir fşyata almıştım sanırım. :) Ürün temizlenmiş cilde pamuk yardımıyla uygulanıyor. Uyguladıktan sonra temiz ve nemli bir his bırakıyor.


Kokusu da gayet güzel. Bazı arkadaşlar kokulu ürünleri tercih etmeyebilir ama ben yüzümün mis gibi kokmasını seviyorum. :) Ürün renksiz ve sıvı haliyle. Boyutu da gayet uygun her gün iki kere kullanama rağmen uzun süre gitti bana. Yatıştırıcı olması da gayet güzel çünlü bazı zamanlarda yüzüm kızarıyor ya da sivilcelerim oluyor:) Bunların kızarıklığını azaltmada ya da yanmasını geçirmede gayet başarılı buldum kendisini.


Uygun fiyatlı bir tonik arıyorsanız bir şans verin derim. Sizin görüş ve önerilerinizi bekliyorum kızlar :) Sevgiyle kalın. ^^

2 yorum:

  1. Hiç denemedim canım,,, ama dediğin gibi bir şans verilebilir... ;) paylaşımın için açıklamaların için teşekkürler..zevkle okudum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ciilt tipine uygunsa kesinlikle almalısın tatlım :) Teşekkürler ilgin için, sevgiyle ^^

      Sil

Translate