11 Mayıs 2014 Pazar

Anneler günü Gratis alışverişim 2014

Anneler Günü Gratis Alışverişi
      8-11 Mayıs 2014 tarihleri arasında Gratis %50'ye varan indirimler yaptı ve ben de almak için beklediğim ürünleri bu alışverişe bıraktım. :) Zaten en sevdiğim şey alışveriş yaptıktan sonra eve gelip o poşeti açıp tek tek bakmak. Bir tür sakinleşme aracı ama değil mi ? :)   Hadi bakalım neler almışım birlikte inceleyelim.
1.)Akat Gardi Hair Sprey: 400 ml.'lik klasik saç spreyi. Her evde olması gereken bir ürün bence. Aslında başka markaların spreyini almak istedim ama indirimdeydi bu sprey denemek için aldım. Fiyatı yaklaşık 5 tl idi .

2.)Dirty Works Pore-fect Face Scrub: Bu yüz scrub'ını denemek istiyordum ve %50 indirimde bulunca hemen alayım dedim. :) İçinde minik granüller var ve nazikçe uygulandığında zarar vermeyeceğini düşünüyorum. Ancak çok keskin bir mentol var içinde yüzümü yıkarken cız cız yandığımı hissettim. Bu yanma hissi yıkadıktan bir süre sonra da devam etti. Çok hassas ciltler için pek uygun değil diye düşünüyorum. Ürünün vaad ettiği şeyler pürüssüz,aydınlık ve eşit görünümlü bir cilt. Haftada iki kere yeterli yazıyor. Düzenli kullandıktan sonra tekrar yazacağım etkisini. Fiyatı 8 tl idi sanırım. :)

3.)Danielle Laroche Purifying Gel : İçeriğinde bulunan ölü deniz mineralleriyle cildi taze ve ipeksi bir görünüme kavuşturacağını vaad ediyor. SSabun içermemesi ve pompalı şişede olması benim için iki büyük artı oldu. Ürün tamamen jel kıvamında cilde sürüldüğünde köpürmeden nazikçe temizliyor ve mis gibi bir kokusu var. Ayrıca 250 ml. Benim ilk görüşlerim gayet olumlu, bakalım uzun vadede beklentimi karşılayacak mı. Fiyatı indirimde 8,95 tl.

4.)Danielle Laroche Gentle Freshener: Temizleme jelinin toniği bu ürün. Yine aynı pompalı şişede. Alkol içermediği için rahatlıkla kullanabiliyorum.Gözenekleri temizleyip ışıltı venem verir diyor. Çok hafif bir ürün, ben gayet beğendim Fiyatı aynı şekilde 8,95tl.

5.)La Ligne Body Dusche & Creme: Ballı sütlü ve Exotic(meyveli) olarak iki çeşidini aldım bu duş jellerinin.Açıkçası daha önce kullanmadım sadece 2,10 tl'ye düştüğü için denemek amaçlı aldım. Her biri 300 ml'lik şişede.

6.)Foramen Herbal Ağız Çalkalama Suyu: Bu markayı da ilk defa aldım 1 alana 1 bedava vardı çünkü :D Denedim ve klasik ağız bakım suyu yani hoş bir ferahlığı var ama tam teşekküllü bir koruma sağlar mı bilemem. :)

7.)Vaseline Baby :Bu ürün Vaseline'nin en yeni ürünü ve muhteşem bir yumuşaklık veriyor. Fazla söze gerek yok sanıyorum :) Fiyatı indrimli 4,90 tl .

8.)Beebeauty Lip Balm: Bunu da denemek için aldım ama pek de beğenmedim böyle biraz basit bir duruşu var sırf paketi çin aldım desem yalan olmaz :) Bendeki Cheryy yani Tweety baskılı olanı. Ama içinde shea butter, badem yağı, jojoba yağı  filan varmış belki sürekli kullanırsam etkisini görürüm. Çok hafif bir kırmızılık veriyor. Fiyatı indirimli 2,35 tl.

9.)Benri Islak Mendil 3 al 2 öde: Benri'nin sürekli aldığım küçük ıslak mendilleri.Bir pakette 10 adet var.fiyatı 1,15 tl.

10.)Maybelline Affinitone 24h Waterproof Powder: Pudra ihtiyacım vardı ve Maybelline de %40 indirimi görünce bunu deneyeyim dedim. Waterproof olması benim için cezbedici oldu çünkü yüzüm çok terliyor. Ayrıca önümüz yaz kullanışlı bir ürün olacağını düşündüm. Ürün gayet başarılı bence ben zaten fondoten hiç kullanmadığım için cc ya da bb cream sonrası matlık ve tutuculuk sağlaması için kullanıyorum. Ve gayet başarılı buldum. Bendeki rengi ''30 Sand'' benim tenime uyum sağladı. Çok örtücü değil hafif bir pudra. Paketinde aynası var ve içinden uygulama süngeri çıkıyor. Kısaca bğendım bızımlasın. Fiyatı 16 küsür tl idi.

11.)The Balm- Time Balm Concealer: Lighter than light rengini aldım. Göz altı morluklarını ve ciltteki küçük kusurları kapatmakta oldukça başarılı bu minik tatlış kapatıcı. İçinden uygulama süngeri çıkıyor ama ben parmakla uygulama da daha rahat ettim. İçeriğinin temiz olması da benden bir artı aldı ve twelve points goes to Time Balm. İndirimli fiyatı: 13,90 tl.

12.)Cettua Oil Control Tissue: Bu yağ emici mendileri çok duymuştum alayım deneyeyim dedim. Kışın kuru yazın normalden karmaya doğru evrimleşen bir cildim var ve yazın muhtemelen işimi görecek bir ürün kendisi. Parlamayı engellediğini ve bunu yaparken makyajı bozmadığını vaadediyor. Göreceğizz Fiyatı 1,50tl.

13.)Urban Care Natural's Argan Oil & Keratin Saç bakım şampuanı ve bakım kremi: Bu testerları alışveriş yaptığım için verdiler denemedim denedikten sonra yorumlarımı yazarım.
 Eveet işte benim minik alışverişim bunlardı yeni ürünlerimi kullandıktan sonra yorumlarımı yazacağım. O zamana kadar sağlıklı mutlu kalın canlarım:) Ve benden başka arkadaşlarınıza bahsetmeyi unutmayın :) Öpücükler. :-*
                                                                                                      Tişikkirlir Sipirmin ^^

2 yorum:

  1. hemde nasıl sakinleşme aracı... yapıyorum aynı şeyi... haklısınız... iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  2. İlginiz için teşekkür ederimm :) :-* Sevgiyle kalın. :)

    YanıtlaSil

Translate