11 Mayıs 2014 Pazar

OLAY Essentials Active Hydrating Krem

OLAY Essentials Active Hydrating Krem Deneyimim

Herkese merhaba! Şimdi size müthis yumuşak bir yüz kremi deneyimimi anlatacağım.:) Gördüğünüz üzere 50ml'lik uçuk pembe renkli bir plastik kavanoz içinde kendisi. Aslında ben bu markanın jel kremini merak ediyordum ama kuru/normal ciltler için hafif yapılı bir krem şeklindeymiş. Ben çok memnun kaldım.

Arka tarafında içindekiler kısmı yazmaması garip ama sanırım kutusunda yazıyordu. Şimdi hatırlayamıyorum ama dediğim gibi çok hafif bir krem ve çok az bir miktarı gayet yeterli oluyor.



İçi de bu şekilde, uçuk pembe bir rengi var kremin ve çok hoş bir kokusu var. Bazı kişiler parfümden rahatsız olabilir ama ben yüzüme sürdüğüm ya da vücudumda kullandığım ürünlerin güzel kokulu olmasını çok seviyorum canlarım. :) 


Elime de sürdüm kıvamı biraz anlaşılsın diye ama ne kadar etkili bilemem. Hemen emiliyor cildimiz tarafından bence en güzel özelliklerinden biri de bu çünkü makyaj yapmadan önce temizledikten sonra haliyle nemlendirici kullanıyoruz ve yağlı bir his bırakan hemen emilmeyen kremler oldukça sinir bozucu oluyorlar. Bu krem çok çabuk emiliyor ve yumuşacık bir cilt bırakıyor ayrıca kuru ciltler için olmasına karşın yağlandırmıyor. 

Eveet bu şekilde yüz kremimim de tanıtmış oldum. Umarım yararlı ol muşumdur. Beni takibe almayı ve arkadaşlarınıza bahsetmeyi unutmayın, öpücükler :-*   
                                                                             Tişikkirlir Sipirmin^^

4 yorum:

  1. Merhaba :) blogun çok hoş canım..ellerine sağlık ;) Takipteyim seni ;) Bu kremin gündüz ve gece ürününü kullanıyorum çok memnun kaldım ;) benim cildime iyi geldi nemlendirdi ;) hatta bir paylaşımda bulunacagım bitirdiğim kutular ve yenisi diye ;) tesekkurler... takipte kalalım ;)

    YanıtlaSil
  2. Buarada belki ilginizi çekebilirim yakın zamanda bir krem önerim oldu, bakalım bende şuan için deniyorum sonucç ne olacak paylaşacağım ;)
    http://leman-u.blogspot.com.tr/2014/05/sklastrc-ve-sekillendirici-jel-yves.html
    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  3. Hemen ışınlandım sayfanızaa ve çok merak ettim elimdekiler bitsin deneme listemde olacak kesinlikle :) Teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  4. İlgin için çok teşekkür ederim tatlım :) Takipteyizzz :)

    YanıtlaSil

Translate