6 Haziran 2014 Cuma

Maybelline Baby Lips İzlenimim :)

Merhaba!
Ben de şu baby lips çılgınlığına katılayım dedim :) Zaten lips sticklere bayılıyorum hatta ruj pek sürmem genelde renksiz lips stick kullanıyorum bu nedenle oldukça ilgimi çekti bu ürün. Bende ki ''Peach Kiss'' mor ambalajlı olanı.
Şeftali kokulu ama tatsız, sıfır tat. Kokusu da çok hafif çok güzel. Ambalajları çok şirin gerçekten. Diğer renklerini de deneyeceğim . İlk izlenimim 'olumlu' bir çoğumuzunki gibi. :)

                         


Ben bu peach kissi'i  hafif turuncu bir renk veriyor diye aldım ama çok hafif bir ten rengi şeffaf renk veriyor. İçinde minik pırıltılar var , ışıl ışıl dolgun dudaklar veriyor size. Sürümü kolay, kalıcılığı orta seviyede. Nemlendirmesi de ortadan iyiye doğru. Düzenli kullanımda daha sağlıklı dudaklar vaadediyor. Bakalım. :)



 Tende duruşu şu şekilde;


Gratislere yeni geldi fiyatı 5,90. Fiyatına göre güzel bir ürün. Yakın zamanda elimdeki diğer lips sticklerle kıyaslamasını yapacağım. :)





Sevgiyle kalın ifinim ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate