2 Haziran 2014 Pazartesi

Ojeler :)

Golden Rose Rich Color-20 (Gümüş Rengi)


Bir kutu dolusu ojem var ama hala gözüm başka ojelerde. Eminim bütün oje severler benim gibidir. :)  ''Ama o renk yok''tur hep! Bugün size çok severek kullandığım iddialı bir rengi göstermek istedim. Manikürüm için kusura bakmayın çünkü final haftasında insanlıktan çıkıyoruz biraz eheh :)

Bu flashlı hali :

 Bu oda ışığında :



 Bu da oda ışığında:

Bu da kendisi:



Golden Rose oje konusunda kendini çok geliştirmeye başladı bence. Bu oje serisine bayıldım ben bir çok rengi elimde mevcut. Bu serinin özelliği ''maxi brush'' ( geniş fırça) olması. Bir-iki seferde tüm tırnağa homojen bir şekilde uygulanabiliyor. ayrıca bu renk tek katta renk veriyor. Ama ben iki kat sürdüm üzerine de NK Hızlı Oje Kurutucu cila sürdüm.Cilasız da çok parlak kendisi.
Kuruma hızı ise normal. ne çok fazla ne çok az yani. Dayanıklılık konusunda kesin bir şey diyemeyeceğim çünkü top coat uyguladığım için benim ojelerim hep uzun ömürlü oluyor. 

Böyle efendiiim. :)
Sizlerin güzel yorum ve takiplerini bekliyorumm  :)
Sevgiyle kalın^^

6 yorum:

  1. Güzel renk.. Ama ben pek kullanamam pekk

    YanıtlaSil
  2. Ben de öyle diyordum hatta aldım denemek için sürdüm sonra çok iddialı diye düşünüp baya bir müddet sürmemiştim. Havalar ısınınca böyle biraz parlak renkler hoşuma gitmeye başladı süreyim dedim ve çok sevdimm :) Bence dene sen de seversin :):)

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel bi renk ben altin versiyonunu da seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de her yerde altın rengini arıyorumm. Numarası nedir sendeki altın renklı ojenin acabaa :)

      Sil
  4. vayy ilk defa bu rengi gördüm bayıldımm :) bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel renk gercekten :) Hemennn ışınlanıyorumm :)

      Sil

Translate