2 Haziran 2014 Pazartesi

L'oreal Elseve Extraordinary Oil - Mucizevi yağ

Merhaba! İyi haftalar! :)
 Yarın iki tane final sınavım var ama ben blogda bir şeyler paylaşmaktan çok mutlu olduğum için buralarda takılıyorumm :) Baya da sardı beni bu blog işi heee :) 
Neyse ben bu mükkemmel mucizevi yağıma geçeyim.



İlk önce görünüş olarak başlayacağım. Cam şişede olması gerçekten kalitesini artırıyor ve pompalı olması müthiş. Çünkü ürünü kullanım miktarınızı ayarlayabiliyorsunuz ve ziyan olmuyor. her gün 2-3 kullandığımı ve saçlarımın uzunluğunu düşünürsek bana 1 aydan fazla hatta belki daha fazla gidiyor bu cici bakım yağı.


  Yağ diyoruz ama bu tam olarak yağ gibi de değil.  Bu tarz ürünlere ''uçucu yağ'' ya da ''kuru yağ'' dendiğini duymuştum. Gerçekten de öyle çünkü ıslak- kuru her türlü uyguladığınızda kesinlikle ağırlaştırmıyor, saçı vıcık vıcık yağ yapmıyor. Sürdükten sonra görevini tam anlamıyla yerine getirip uçuyor. Ve ardında mükkemmel yumuşaklıkta, parıl parıl, mis kokulu saçlar bırakıyor. 


Gördüğünüz üzere bendeki boyalı saçlar için olanı. Bu benim 3. şişem, yani yorumlarımı yazmak için fazlasıyla tecrübe sahibi olduğum bir ürün. İlk ikisi normal saçlar için olanıydı. İkisi de çok çok çok güzel karşılıyor beklentiyi. Normal saçlar için olanında o çiçek özlerinin kokusunu daha net alıyorsunuz. Bu boyalı saçlar için olanda biraz koku farkı var ama gerçekten saçları parlak ve yumuşak yapıyor.
Üstelik içeriği de temiz. Sadece bunda alkol varmış ama onun da vardır bir etkisi diyorum. :)

Kullanımına gelirsek; ben ilk aldığım zamanlarda L'oreal'in kendi sayfasındaki tanıtım yazılarını okumuştum. Orada 30 küsur şekilde kullanabileceğiniz yazıyordu. Çok işlevli bir ürün gerçekten.

 Ben sıklıkla yakanmış nemini havluyla almış olduğum saçlarıma uç ve boylarına taramadan sürüp üzerine saç açıcı sprey sıkıp tarıyorum. ( Saçlarım ince telli, gür ve dalgalı olduğu için bu saç tarama evresi benim için en acısız geçmesi gereken evre çünkü ) Tek başına bu yağı da sürüp tarayabilirsiniz. Saçı açmakta etkili çünkü.

Kurumuş saçlarıma kabarıklığını alması için bir kaç damla (saçlarım uzun ve bana 2-3 damla yetiyor)  sıkıyorum ve avucucmun içinde sürtüp saçlarıma uyguluyorum. İşte burada asıl farkı görüyorsunuz saçlarınız yumuşacık, parlak ve sağlıklı görünüme kavuşuyor.

Ben bir kaç kere de bakım yağı olarak uyguladım . İlk uygulamam tek başına bu mucizevi yağı nemlendirdiğim saçıma diplerimden uçlarına kadar sürüp duşa girmeden 15-20 dk kadar beklettim, üzerine şu poşet bonelerden taktım saçımın. Ve saçlarım yine yumuşacık.

Bir de zeytinyağı, yumurta, badem yağı, yılan yağı, susam yağı, argan yağından oluşan karışımıma bu yağdan ekledim. Tam bir sağlık bombası haline geldi yani saç kürüm :)

Eveet baya uzun bir yazı oldu umarım sıkmadan bu ürünün ne kadar güzel olduğunu açıklamışımdır :) 
Herkese iyi günler, iyi haftalar.
SEVGİYLE ^^ 

2 yorum:

  1. Ben de hafta sonu aldim bu yagi. Aldigimdan beri 2 kez kullandim, gercekten etkili ozellikle de parlatmasi konusunda...�� Umarim memnuniyetim devam eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli olarak kullanırsan vazgeçilmez ürünün olacaktır eminim. Ben ilk aldığımda bir daha almam diyordum ama kullanmadığım zamanki farkı gördüğümde bu benim favori ürünüm olmalı dedim :) Umarım sen de seversinn :) Bu arada ilgin için teşekkür ederim. Sevgiyle ^^

      Sil

Translate