1 Haziran 2014 Pazar

Golden Rose Ball Blusher

Geçen sezon aldığım ve çok kullanıp tecrübe sahibi olduğum bir allık kendisi. Bronz- pembe tonlarında topları bulunan bir allık. Fırça yardımıyla uygulanıyor. İçinden aplikatörü çıkmıyor. Bendeki 01 rengi .



        Çok da memnun kaldığımı söyleyemem açıkçası. 20 küsur lira verdim ama hiç randıman alamadım. Renk vermesi iyi değil ve kalıcı değil. Benden geçemedi yani bu allık. Neyse yine de bitirmye çalışıyorum. The balm allığıma kıyamadığım zamanlarda kullanıyorum . :))


 Aslında renk tonu çok güzel ama dediğim gibi kalıcı değil . O yüzden bir daha almam. 

Siz ne düşünüyorsunuz? Kullandınız mı? Bu allığı başka nasıl değerlendirebilirim bana önerileriniz var mı? 

Teşekkürler, sevgiyle ^^ 

:)

2 yorum:

  1. Makyaj bazı kullanırsan renk yoğunluğu ve kalıcılığı artabilir belki canım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun aslında ben nemlendirici+bb / cc cream + pudra uyguluyorum sadece. Açıkçası çok yoğun makyaj yapmadığım için de makyaj bazına ihtiyacım olmadı hiç. Hangi bazı önerirsin peki tatlım? Şöyle uygun fiyatlı :):)

      Sil

Translate