2 Haziran 2014 Pazartesi

Garnier Ambre Solaire 50spf Koruyucu Süt

Merhaba!
Sıcak havalar geldiğine göre güneş korum
a ürünlerimizi biraz daha rutinimize koymalıyız demektir. Ben yaz kış güneş koruma ürünü kullandığım için özellikle yüzüme bu konuda dikkat etmeye çalışıyorum. Gerçi tembellik yaptığım zamanlar olmuyor değil hani ^^
 Garnier'ın bu seyahat boyu yüz sütü benim için yeterli. Ki zaten 50 faktör demek neredeyse bronzlaşmayacak bir koruma demek. Tatile gittiğimde deniz havuz falan işin içine girince tazelemeyi unutuyorum gerçi ama neyse :)

 Ürün klasik güneş sütü kıvamında. Ciltte yağlı his bırakmıyor kolayca emiliyor. Ve çok güzel kokuyor :) Nemlendirici üzerine bu güneş kremini sürüp makyajımı yapabiliyorum rahatça. Yani o kadar kolay emiliyor. 
 Minik bir çantaya at çık olan bu uygun fiyatlı kremi tavsiye ediyorum kızlar.
Sevgiyle kalın ^^

1 yorum:

  1. bloğuna üye oldum, bana da beklerim :) http://moryolculuk.blogspot.com.tr/2014/06/beyaz-kutum-etkinligi.html

    YanıtlaSil

Translate