4 Temmuz 2014 Cuma

GARNIER Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu




Uzun bir aradan sonra merhaba! 


  Biliyorsunuz ki mezun oldum, bu sıralar acayip bir koşuşturmacanın içerisindeyim. Blogumu biraz boşladım aslında takip ediyorum etrafı ama üretim olarak durmuş vaziyetteyim bu yüzden hepinizden özür dilerim. ^^




             Bu uzun arayı yeterince kullanıp deneyim sahibi olduğum bir ürünle doldurmak istedim. Daha önce hiç makyaj temizleme suyu kullanmamıştım. Genelde makyajımı kremle temizleyip temizleyici ürünlerle arındırıp rutin bakımı yaparım. Garnier'ın bu kusursuz makyaj temizleme suyu ilk çıktığında beni oldukça heyecanlandırdı ve denemek istedim. Üstelik tanıtım amaçlı fiyatı da gayet uygundu sanırım 9.90 tl gibi bir fiyata almıştım.

''Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu''nun bize vaadettikleri ise şöyle efendim;



                      




+ Makyajı temizler.
+ Cildi rahatlatır.
+ Durulamaya gerek yoktur.
+ Yüz,göz ve dudak için uygundur.
+ Parfüm içermez.
+ Hassas ciltler için uygundur.
+ 400 ml'lik şişeden (pamukla uygulandığında) 200 kez kullanım sağlar.

          Evet, şimdi gelelim benim naçizane yorumlarıma... Açıkçası ben bu ürünün vaadettiklerini karşıladığını pek düşünmüyorum. Şöyle ki ; Garnier markası kendini geliştiren bir marka evet ama bu ürün konusunda pek randıman alamadım. Çünkü makyajı temizleme de başarısız.

   Hele ki göz makyajımı çıkarmak için uzun süre uğraştım sonucunda gözüm kızardı. Durulamaya gerek yoktur denilse de tertemiz bir his yaratmıyor kendisi. Ben sadece makyajımın kabasını almak için pamukla uygulayıp ardından cildimi temizleme ürünlerimle temziliyorum. Ama örneğin kısa süreli seyahatlerimde yanıma küçük şişeye aktarıp alıyorum. Mecbur kaldığım zaman sadece Garnier kusursuz makyaj temizleme suyunu kullanıyorum. 
Yani ben pek memnun kalmadım. Benim için bu tür ürünler daha pratik amaçlı olmalı. Temizleme konusunda da vasat olduğu için bitirmek için uğraşıyorum ve bir daha almam.



         Bioderma H2o ile kıyaslama yapan yazılar gördüm. Ben daha önce hiç bir markanın temizleme suyunu almadığım için o konuda yorum yapamayacağım. Ama fiyat bakımından düşünürsek  aynı tarz ürünler olduğu için Bioderma h2o'nun muadili olabilirmiş.

 
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
       Kendinize iyi bakın! ^^




4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tatlım dediğim gibi bu ara çok yoğunum malesef pek aktif olamıyorum blogda. :( Mezuniyet, ehliyet dersleri, kpss falan derken kendime hiç zaman ayıramıyorum. Ama en kısa sürede yine yazılarıma başlayacağım. :) Teşekkür ederim ilgin için, öpüyorum. :)

      Sil
  2. bekliyorum bu arada kpss de başarılar

    YanıtlaSil

Translate