7 Temmuz 2014 Pazartesi

Essence Floral Grunge Allık

Essence Floral Grunge Blush / 01- Be Flowerful



Merhaba! Dün minicik bir alışveriş yaptım Gratis ve Watsons'tan. Sadece ihtiyacıma yönelik bir alışverişti. Watsons'tan Urban Care Naturals Collagen& Keratin durulanmayan saç bakım spreyi ve 3. şişemi bitirdiğim ve aşk yaşadığım Elseve Mucizevi Yağ aldım. Gratis'e de öylesine girmiştim ve bu miniş tatlı allığı görünce dayanamdım. 
Gelelim allığımızın ilk yorumlarına. 

Öncelikle rengine vuruldum. Böyle açık bir pembe tonlu allık istiyordum şans eseri buldum. Üstelik fiyatı 3,95 tl :D. Bedavadan biraz pahalı. ^^ 


Essence Floral Grunge -  Be Flowerful'un rengi bu şekilde ''coral pembe'' denilen bir renk. 5 mg , plastik şeffaf bir pakette. Essence zaten fiyatına göre kaliteli bir ürün. Paket konusunda zaten çok bir şey beklemiyoruz değil mi? :)



Flashlı çekimde içindeki bu mini simler belli oluyor. Sarı yansımalı pırıltılar var. Yüzünüzde bile çok belli olmuyor yani ama ışıltı veriyor çok hafif.


Essence Floral Grunge Blush'ın pigmentasyonu çok iyi değil ama yüzünüze baz ya da fondoten / bb / cc ceram uyguladıktan sonra kullanırsanız daha uzun süre kalıcı olur ve renk verebilir. Açık tenlerde daha belli olmakla birlikte ben bronzlaştığım için hafif bir pembelik veriyor. Ben çok sevdim gerçekten. ^^ 



Benim bileğimde biraz yoğun alınca bu şekilde dediğim gibi bronzlaştığım için çok renk vermiyor.  :) Bu arada fırçayla tozutma yapıyor ama bakarsanız çoğu ürün yapıyor o yüzden ben bu durumu pek eksi olarak görmüyorum . ^^

Benim ilk yorumlarım bu şekilde, siz de kullandıysanız sizin yorumlarınızı da bekliyorum. Sevgiyle :)

2 yorum:

  1. bende almayı düşündüm ama karasız kalmıştım , birde evde 4 tane allığım var luzumsüz masraf yapmak istedim , güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de evde 3 tane allığım var ama bu renk yoktu :) Bir de fiyatı alınmayacak gibi değil 4 tl yani o yüzden tutamadım kendimi. Teşekkür ederim tatlım. Sevgiyle^^

      Sil

Translate