11 Temmuz 2014 Cuma

URBAN Care Natural's Collagen Sıvı Saç Kremi


Merhaba!
Geçen hafta Watson'stan yaptığım mini alışverişten bahsetmiştim şuradaki yazımda. Bir haftadır kullanıyorum ve ilk izlenimlerimi yazmaya karar verdim.
URBAN Care Natural's Collagen Sıvı Saç Kremi'nin vaadleri şu şekilde;
-Yoğun nemlendirme

-Anında etkili özel formül
-Kolajen içeriğiyle saçı nemlendirir, besler, parlaklık sağlar
-Saç kırılmasını ve uçların çatallaşmasını azaltır
-Her gün kullanıma uygundur



                   



Kullanım şekli;

Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayınız.Yıkanmış ve havlu ile iyice nemi alınmış saça eşit şekilde uygulayıp durulamayınız.Gün içinde kuru saçlara da uygulanabilir. Durulanmaz. Her gün kullanıma uygundur. 





Şimdi gelelim benim naçizane yorumlarıma. Öncelikle ben bu ürünün saç bakım maskesinin seyahat boyunu kullanmıştım ve bayılmıştım. Bu deneyimime güvenerek sıvı saç kremini denemek istedim. Önceden Elseve, Gliss, Down Under, Bioblas'ın sıvı saç kremlerini denemiştim. En memnun kaldıklarım Elseve ve Gliss olmuştu. Fiyatlarına göre performansları çok uygundu. Bir de URBAN Care Natural's denemek istedim. 
Şişesi klasik sıvı saç kremleriyle aynı, piyasadaki muadilleriyle farkı yok. Ama püskürtmesi çok güzel, geniş ve düzenli bir uygulama sağlıyor. Ayrıca kokusu mükemmel. Bence en güzel kokulu ürünlerden biri. URBAN Care Natural's ve Elseve arı sütü olana bayıldım koku bağlamında. Şişe 200 ml'lik. Dediğim gibi piyasadaki muadilleriyle aynı özellikte dış görünüş bakımından. Fiyatına gelince Watson's'larda indirim vardı ben yaklaşık 10 tl ye satın aldım. Ve gayet uygun bence performansına bakılırsa. 


Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum. Kullanım şeklinde bahsedildiği gibi kullanıyorum ve taramada kolaylık sağlıyor gerçekten. Saçlarımı kırmadan tarayabiliyorum. Kokusu çok güzel demiştim :)) Ayrıca saçlarımı yıkmaya vakit bulamazsam ve hafif karışmışsa kuru saçlarıma da sıkıp tarayıp şekillendirme yapabiliyorum. Diplere sıkılmadığı sürece ağırlık, yağlanma yapış yapış his bırakmıyor. Ve benim de en dikkat ettiğim özelliği bu oluyor genelde. Çünkü günlük kullandığım bir ürün eğer saçımda yağlılık, yapış yapış his bırakıyorsa bir daha almam o ürünü.  

İçeriği konusunda dikkat eden arkadaşlar için bu fotoğrafı da buraya bırakıyorum. ^^



Benim söyleyeceklerim bu kadar. Sizler hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Bu ürün hakkında yorumlarınız neler? Bana söylerseniz çok mutlu olurum.^^  Sevgiyle kalın. :-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate