22 Temmuz 2014 Salı

Flormar Passionate dots - Shimmering Terracotta Powder- PD52


Herkese merhaba! 


Flormar'ın sitesinde yaptığı büyük indirimden ben de faydalandım ve çok güzel cicilerim oldu. ^^ Kampanya, Passionate dots koleksiyonunda %70'e varan indirimi kapsıyor ve 24 Temmuz 2014'e kadar geçerli olan 25 tl ve üzeri kargo bedava kampanyasıyla tadından yenmiyor. Ben de hemen merak ettiğim ürünleri attım sepete tabi. Öncelikle neler almışım bir bakalım.



*Passionate dots - Eyeshadow Palette - PD42 (%70 ind. 8,25 tl)

*Passionate dots - Stylo Lipstick - PD23 (%60 ind. 6,00 tl)

*Passionate dots - Shimmering Terracotta Powder - PD52 (%61 ind. 13,75 tl) 

Ayrıca hediye olarak;
*Passionate dots - Nail Enamel - PD01
ve 
*Reborn - Double Radiance Primer Highlighter Spf 10 testerı geldi. :) 
Butun bunlara sadece 28 tl ödedim. Kargo da bedava! :)

Öncelikle belirtmeliyim ki , ürün elime 1-2 gün içinde ulaştı. Ve bu beni oldukça mutlu etti. Ürünlerin paketlenmesi de çok özenliydi özellikle far paletinin kırılmasından endişeliydim. Ama gayet sağlam bir şekilde kutuya konmuş. Bu özenlerinden dolayı Flormar'a teşekkürlerimi sunuyorum. ^^



Şimdi ilk olarak Flormar Passionate dots Shimmering Terracota Powder'dan bahsetmek istiyorum.Bol fotoğraflı bir yazı sizleri bekliyor. :)

Ürün kocaman bir teneke kutu içerisinde. Zaten paketlerine diyecek yok. Sırf paketlerinin güzelliği için  bile alınabilir. Bu arada bütün ürünlerin kapaklarında ürün koruma bandı yer alıyordu. Bu çok hoş bir ayrıntı çünkü ilk ben açmış oluyorum. İçine bakalım haydi! :)




Kapağı ilk açtığımızda bizi şeker mi şeker yumuşacık tüylü bir ponpon karşılıyor. Bu uygulama için uygun değil bence. Daha çok koruma amaçlı olduğunu ya da öyle kalmasını düşünüyorum. Ben uygulamayı fırçayla yapıyorum. Ponponun altında plastik bir koruma yer alıyor. Ve nihayet pudramıza ulaştık! :)



Pudra diye geçse de ben aydınlatıcı bronzer-allık olarak gördüm bunu. Çünkü bu ürünü tüm yüzünüze uygularsanız disko topuna dönme olasılığınız çok yüksek! :)

Flaşsız kapalı ortamdarengi bu şekilde. Gördüğünüz gibi içinde fazlaca ışıltı var. Renk olarak kahve-mor-pembe tonlarında sarı alt tonlu bir pudra. Tam yazlık ama. Işıl ışıl bir bronzluk sağlıyor. 

Gün ışığında flaşsız alttaki gibi. Fırçayla aldığımızda çok çok az tozutma yapıyor. Ve pigmentasyonu oldukça iyi bir ürün. 




Tam olarak güneşin altında bu renk. Görüldüğü gibi ışıltılar kendini daha bir göstermiş. Renkler daha belirgin. Ben hepsini karıştırıp kullanıyorum. Zaten öyle çok yoğun bir renklendirme yapmıyor. Demek ki  ışıltılı pudra derken bunu kastetmişler. :))




Parmaklarımda daha net göreceksiniz. Tabi dağıtmadım. Işıl ışıl demiştim. Altın rengi bir aydınlık veriyor. Yaz için bronz tende çok hoş duracaktır. Ben çok severek kullanıyorum elmacıklarıma.



Bu da gölgede flaşsız hali. 


Ürün kocaman demiştim. 25 gr. 18 ay ömrü var. Ama ömürlük resmen. Flormar passionate dots serisinde elini bol kullanmış. :)



Bu da elimde dağıtılmış hali yine gün ışığında ve kapalı ortamda flaşlı olarak iki fotoğraf çektim.






Son resimde gördüğünüz gibi aslında pırıl pırıl duran bu pudra dağıtılınca çok hoş bir aydınlık veriyor cilde. Ben aldım, kullandım, memnunum. Merak eden varsa denesin derim. :) Sizler kullandınız mı? Yorumlarınız neler ? Okumaktan çok mutlu olurum. Sizleri seviyorum. 
Kendinize İyi bakın. 
Zaman ayırıp okuduğunuz için tişikkirlir ^^








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate